image

Usch, idag är jag anti…jag fyllde år för en vecka sedan och efter det så trodde jag att det skulle bli så mycket bättre…

Födelsedagen var fantastisk, spa- hotell med underbar väninna …

54ac37d43e390_-_elle-edith-head-birthday-costumes-the-great-gastby-xln

Och sen firad av kollegor som bjöd på superb middag…och veckan avslutades med häftig jul-lunch och sedan barhäng så himla kul 😄

Varför känns det då så himla ”same”?Trodde jag skulle känna mig visare..mer mogen liksom mer nöjd..jullov i nästan tre veckor vilka har det? Borde ju hoppa runt här och tjuta av lycka…

kECkCSDqQn

Borde njuta av att kunna resa, pyssla i lugn och ro, planera inför julen…baka..

image

I stället blir jag handlingsförlamad trodde att det värsta var över..Jag vet att det går över..Jag vet att det är löjligt, fånigt, barnsligt och oförnuftigt ….

kaboompics.com_Little Teddy Bear with Red Heart

Men jag fullkomligt HATAR att min yngsta son nu har flyttat till ett eget litet bo…hatar och hatar..ogillar men naturligtvis är jag glad för hans skull…

image JÄVLIGT glad….

